Wsparcie klienta

EuroFaktura Platinium

Soft-Projekt zapewnia wszystkim klientom kompleksowe wsparcie techniczne na wszystkich etapach wdrożenia i eksploatacji systemu.

tech

W zakres takiej opieki mogą wchodzić:
- wdrożenie systemu,
- stałe działania profilaktyczne obejmujące konserwacje i przeglądy systemu w ustalonych odstępach czasu,
- nadzór i konfiguracja podstawowych parametrów systemu,
- zmiany w systemie na życzenie klienta,
- planowanie rozbudowy systemu,
- konsultacje telefoniczne,
- dostarczanie nowych wersji oprogramowania.

System EuroFaktura Platinium obsługuje operacje przeprowadzane z kontrahentami zagranicznymi w językach obcych. Transakcje biznesowe mogą być zawierane w dowolnej walucie i w dowolnym języku obcym. Kartoteki systemowe (np. nazwy towarów i usług, jednostki miary itd.) można przetłumaczyć na dowolne języki obce zdefiniowane w systemie. Przetłumaczone wartości kartotek są wykorzystywane w procesie wystawiania dokumentów w języku obcym.

wsparcie1

*Niniejsza propozycja handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy
(art. 71 Kodeksu cywilnego)