Mobilność
EuroFaktura
Dzięki usłudze Windows Remote Desktop korzystanie z systemu EuroFaktura na różnego rodzaju urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Windows Phone, Andorid czy iOS staje się proste i przyjemne.
Jak to działa?
Wystarczy na dedykowanym komputerze zainstalowanym w firmowej sieci umożliwić łączenie się z innymi urządzeniami poprzez usługę zdalnego pulpitu, a następnie, na urządzeniu przenośnym - tablecie lub smartfonie - zainstalować aplikację RD Client (Windows Remote Desktop), w której należy wprowadzić adres IP wybranego wcześniej, dedykowanego komputera. Od tej chwili możemy cieszyć się użytkowaniem systemu EuroFaktura na komputerze, smartfonie czy tablecie niezależnie od tego czy jesteśmy w firmie czy po za nią.
Aby móc korzystać z usługi Windows Remote Desktop należy posiadać: aktywne połączenie z Internetem oraz zainstalowaną aplikację "RD Client", którą można pobrać ze "Windows Store", "Android Store" czy "App Store". Co ważne, aktywacja usługi wymaga jedynie prostej autoryzacji, która odbywa się poprzez wprowadzenie poświadczenia w formie loginu i hasła.Po instalacji, aplikacja sama dostosuje ustawienia ekranu do konfiguracji urządzenia mobilnego, na którym zalogowaliśmy się do usługi RD Client, co umożliwi nam uruchomieniei użytkowanie systemu EuroFaktura w optymalnych warunkach.
Podkreślamy, że usługa Microsoft Remote Desktop pracuje w technologii klient-serwer, gdzie całe połączenie jest szyfrowane z najwyższym dostępnym poziomem bezpieczeństwa (128 bitów). Dodatkowym atutem usługi jest również niskie wykorzystanie przepustowości łącza internetowego, które oscyluje w granicach kilkudziesięciu kb/s.